Съобщение

Протокол № 1 от 29.02.2024 г. на комисия за провеждане на подбор за заемане на длъжността "Главен специалист - домакин", Дирекция "Администрация" на ЦИК.

Съобщение

Протокол № 2 от 13.03.2024 г. на комисия за провеждане на подбор за заемане на длъжността "Главен специалист - домакин", Дирекция "Администрация" на ЦИК.

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Счетоводител“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше;
  2. Образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
  3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”.

Професионално направление – Икономика.

  1. Минимален професионален опит – 2 години.
  2. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  3. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  4. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

            Познаване и умения за работа с нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност, в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер; организационна и комуникативна компетентност. Минимален професионален опит от 2 години в бюджетната сфера се счита за предимство.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Умения за ефективна работа в екип и  професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.

Участие в дейностите по планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК.

Текущо счетоводно отчитане на стопанските операции в Централната избирателна комисия.

  1. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
  2. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.

  1. Решаване на тест със затворени въпроси и практически задачи.

С теста се оценява познаването на законодателството и аналитичната компетентност във финансово-счетоводната област и в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация – ако има такива.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е до 22.03.2024 г. включително.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков" или по електронен път подписани с електронен подпис.

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  телефон за връзка 02/939 37 42 (вътрешен телефон 37 42). При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

Съобщение

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Главен специалист-домакин“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – средно;
  2. Професионална област – не се определя.
  3. Минимален професионален опит – 2 години.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  6. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Опит с архивиране на документи.

Опит в областта на управление на стоково-материални ценности.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Умения за ефективна работа в екип и  професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.

Отчита движението на стоково-материалните ценности.

Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.

Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.

Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

VІ. Необходими документи за участие:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е до 23.02.2024 г. включително.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков" или по електронен път подписани с електронен подпис.

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  телефон 02/939 37 42 (вътрешен 37 42). При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2000,00 лева.

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Юрисконсулт“ (две щатни бройки) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше;
  2. Образователно-квалификационна степен - Mагистър;
  3. Професионална област – „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Право“;
  4. Придобита юридическа правоспособност;
  5. Минимален професионален опит – 2 години;
  6. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;
  7. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;
  8. Компютърна грамотност.

 ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Компетентност и/или професионален опит в областта на човешките ресурси; организационна и комуникативна компетентност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит в областта на обществените поръчки по прилагането на Закона за обществените поръчки и свързаните с него нормативни актове; умения за работа с ЦАИС ЕОП и правно-информационни системи; умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Подпомага дейността на ЦИК за законосъобразното прилагане на нормативните актове и при подготовката на вътрешни правила, процедури, обществени поръчки, инструкции и други актове.

Изготвя правни становища, доклади, справки, проекти на договори, жалби, искови молби, отговори и други документи, свързани с дейността на ЦИК.

Прилага законодателството, свързано с дейността на ЦИК, но не само – Конституция на Република България, Изборен кодекс, Закон за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление, Закон за административните нарушения и наказания, Закон за обществените поръчки, Закон за достъп до обществена информация, Кодекс на труда, актове на Европейския съюз, свързани с произвеждането на избори и референдуми и др.

Осъществява процесуално представителство по дела, по които комисията е страна.

V.Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба и специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 6 и 7 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
  4. Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  7. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е до 23.02.2024 г. включително.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков" или по електронен път подписани с електронен подпис.

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  телефон за връзка 02/939 37 42 (вътрешен телефон 37 42). При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 2 щатни бройки.

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

Съобщение

Протокол на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол № 4 

Съобщение

Протокол на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол № 3

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Експерт, проектиране и програмиране“ (две щатни бройки) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше;

2. Образователно-квалификационна степен – Mагистър;

3. Професионална област – Технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността;

4. Минимален професионален опит – 5 години;

5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;

6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;

7. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Компетентност, свързана с познания в областта на информационната сигурност и прилагане на нормативните актове, процедурите и проблемите, организационна и комуникативна компетентност и умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІІI. Кратко описание на длъжността:

Експерт, проектиране и програмиране проучва, анализира и оценява изискванията за съществуващи и нови специализирани системи за софтуерното обезпечение на работата на специализираните устройства за електронно машинно гласуване /СУЕМГ/ при провеждане на различни видове избори. В съответствие с резултатите от анализа проектира, разработва програмен код и го компилира до изпълним код, тества, отстранява грешките и поддържа софтуерни решения, които осигуряват стабилна и сигурна работа на СУЕМГ за всички видове избори.

Експерт, проектиране и програмиране се занимава с всички дейности, свързани със софтуерното обезпечение на работата на СУЕМГ при провеждане на различни видове избори, в това число:

• анализ и подобряване на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• адаптиране на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• разработка на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• разработва програмен код на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• компилира в изпълним код софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• тества софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• отстранява грешки в софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• осигуряване на защита на данните в СУЕМГ срещу неоторизиран достъп и/или промяна.

ІV. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

2. Решаване на тест и на казус (практически задачи).

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

V. Необходими документи за участие:

1.    Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2.    Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.

3.    Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4.    Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

5.    Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

6.    Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.    Автобиография.

VІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІ.  Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 37 42. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

VIII.  Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

IХ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

Х. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 2 (две) щатни бройки.                  

ХІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 3500,00 лева.

Забележка: Кандидатите за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността не следва да подават посочения в Раздел V., т. 4 документ - Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Програмист-аналитик“ (една щатна бройка) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше;

2. Образователно-квалификационна степен – Mагистър;

3. Професионална област – Технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността;

4. Минимален професионален опит – 5 години;

5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;

6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;

7. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Компетентност, свързана с познания в областта на информационната сигурност и прилагане на нормативните актове, процедурите и проблемите, организационна и комуникативна компетентност и умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Програмист – аналитик проучва, анализира и оценява изискванията за съществуващи и нови специализирани системи за софтуерното обезпечение на работата на специализираните устройства за електронно машинно гласуване /СУЕМГ/ при провеждане на различни видове избори. В съответствие с резултатите от анализа проектира, разработва програмен код и го компилира до изпълним код, тества, отстранява грешките и поддържа софтуерни решения, които осигуряват стабилна и сигурна работа на СУЕМГ за всички видове избори.

Програмист – аналитик се занимава с всички дейности, свързани със софтуерното обезпечение на работата на СУЕМГ при провеждане на различни видове избори, в това число:

• анализ и подобряване на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• адаптиране на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• анализ на информационната сигурност на софтуера на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• тества и анализира за грешки софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• дава решения за отстраняване на грешки в софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• анализира степента на защита на данните в СУЕМГ срещу неоторизиран достъп и/или промяна.

ІV.  Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

2. Решаване на тест и на казус (практически задачи).

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

V. Необходими документи за участие:

1.    Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2.    Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.

3.    Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4.    Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

5.    Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

6.    Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.    Автобиография.

VІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 37 42. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

VIII.  Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

IХ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

Х. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІ.  Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 (една) щатна бройка.                  

ХІІ.  Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 3000,00 лева.

Забележка: Кандидатите за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността не следва да подават посочения в Раздел V., т. 4 документ - Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Разработчик, софтуер“ (две щатни бройки) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше;

2. Образователно-квалификационна степен – Mагистър;

3. Професионална област – Технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността;

4. Минимален професионален опит – 5 години;

5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;

6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;

7. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Компетентност, свързана с познания в областта на информационната сигурност и прилагане на нормативните актове, процедурите и проблемите, организационна и комуникативна компетентност и умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Софтуерният разработчик разработва програмен код, компилира го до изпълним код, тества, отстранява грешките и поддържа софтуерни решения, които осигуряват стабилна и сигурна работа на специализираните устройства за електронно машинно гласуване /СУЕМГ/ за всички видове избори.

Софтуерният разработчик се занимава с всички дейности, свързани със софтуерното обезпечение на работата на СУЕМГ при провеждане на различни видове избори, в това число:

• адаптиране на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• разработка на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• разработва програмен код на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• компилира в изпълним код софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• тества софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• отстранява грешки в софтуерното обезпечение на СУЕМГ;

• осигуряване на защита на данните в СУЕМГ срещу неоторизиран достъп и/или промяна.

ІV.  Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

2. Решаване на тест и на казус (практически задачи).

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

V. Необходими документи за участие:

1.    Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2.    Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.

3.    Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4.    Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

5.    Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

6.    Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.    Автобиография.

VІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 37 42. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

VIII. Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

IХ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

Х. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 2 (две) щатни бройки.                   

ХІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 3500,00 лева.

Забележка: Кандидатите за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността не следва да подават посочения в Раздел V., т. 4 документ - Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Системен архитект“ (две щатни бройки) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше;

2. Образователно-квалификационна степен – Mагистър;

3. Професионална област – Технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността;

4. Минимален професионален опит – 5 години;

5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;

6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;

7. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Компетентност, свързана с познания в областта на информационната сигурност и прилагане на нормативните актове, процедурите и проблемите, организационна и комуникативна компетентност и умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Системният архитект/анализатор осигурява изграждането, разработването и поддръжката на специализирани системи за софтуерното обезпечение на работата на специализираните устройства за електронно машинно гласуване /СУЕМГ/ при провеждане на различни видове избори. Системният анализатор проучва, анализира и оценява изискванията на ЦИК относно информационните технологии осигуряващи работата на СУЕМГ, в това число процедурите и проблемите с информационната сигурност. Системният анализатор разработва и внедрява предложения, препоръки и планове за подобряване на текущите или бъдещите информационни системи за работата на СУЕМГ и др.

Системният архитект/анализатор се занимава с всички дейности, свързани със софтуерното обезпечение на работата на СУЕМГ при провеждане на различни видове избори, в това число:

• анализ и подобряване на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• адаптиране на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• анализ на информационната сигурност на софтуера на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• разработка на алгоритми за информационна сигурност на софтуера на СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;

• разработка на концепции за създаването на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• разработка на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;

• осигуряване на защита на данните в СУЕМГ срещу неоторизиран достъп и/или промяна.

ІV. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

2. Решаване на тест и на казус (практически задачи).

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

V. Необходими документи за участие:

1.    Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2.    Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.

3.    Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4.    Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

5.    Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

6.    Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.    Автобиография.

VІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІ.  Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 37 42. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността. 

VIII.  Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

IХ.  Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

Х. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 2 (две) щатни бройки.            

ХІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 3500,00 лева.

Забележка: Кандидатите за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността не следва да подават посочения в Раздел V., т. 4 документ - Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

Съобщение

Протокол на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол № 2

Съобщение

Протокол на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Съобщение

С П И С Ъ К

на допуснатия кандидат до следващ етап на подбор

(решаване на тест и практически задачи)

за 1 щатна бройка за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“

на Централната избирателна комисия

 

Комисията за подбор, назначена със 3аповед № 41-АД/17.08.2023 г. на Председателя на Централната избирателна комисия, реши:

Допуска до следващия етап на подбора (решаване на тест и практически задачи) следния кандидат:

1.   А. Ц. А.

Тестът за познания от професионалната област на длъжността ще се проведе на 01.09.2023 г. /петък/,  от 10,30 ч. Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на същата дата, в 12,30 ч., в Централната избирателна комисия, адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Тестът ще съдържа 25 затворени въпроса и 2 практически задачи. Всеки затворен въпрос има само един верен отговор, който носи по 1 точка. В края на всеки тест са включени 2 задачи. За решаване на задачите в празните полета се вписва цифром или словом (описателно) счетоводната сметка, параграф за съответната операция, както и основанието (при задача 2). Вярното решаване на всяка от задачите носи до 2 точки. Липсата на отбелязан отговор или отбелязването на повече от един отговор носят 0 точки.

Минималният брой точки, който дава възможност на кандидата за допускане до следващ етап на подбора е 15 точки. Максималният брой точки, които може да получи кандидат на този етап на подбора е 29 точки.

Нормативна база: Изборен кодекс, Кодекс на труда, Закон за публичните финанси, структурата и функциите на нейната администрация, Закон за счетоводството, Закон за обществените поръчки, Правилник за организацията на дейността на Централната избирателна комисия, Счетоводни стандарти, Национален сметкоплан, Указания на МФ, свързани със счетоводството на бюджетните предприятия.

Продължителността на решаването на теста е 1 час.

Кандидатът следва да се яви 15 минути преди обявеното начало на теста за проверка на самоличността с представяне на лична карта и заемане на място.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

                                         Елка Стоянова

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Старши счетоводител“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше;
  2. Образователно-квалификационна степен – Магистър;
  3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”;

Професионално направление – Икономика;

  1. Минимален професионален опит – 4 години. С предимство са тези кандидати, които имат минимум 4 години в бюджетна структура.
  2. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  3. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  4. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Отлично познаване на нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер, организационна и комуникативна компетентност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит за работа с бюджетно счетоводство и публични финанси, умения за ефективна работа в екип и  професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Подпомагане дейността на Централната избирателна комисия като осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.

Планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК. Счетоводно отразяване на движението на материални запаси и разчетите с подотчетни лица и отчитане движението на материалните активи и точното им заприходяване.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.
  2. Решаване на тест и на практически задачи.

С теста се оценяват познаването на законодателството в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С практическите задачи се оценява и аналитичната компетентност във финансовата област.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 3742. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

Съобщение

Протоколи на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Протокол 2

Протокол 3

Съобщение

Протоколи на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Протокол 2

Протокол 3

Календар

Решения

  • № 3025-ЕП / 15.03.2024

    относно: откриване на състезателна процедура с договаряне за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Дейности по осигуряване на машинното гласуване в изборите за членове на Европейския парламент от Република България през юни 2024 г., съгласно техническите спецификации и условията на договорите, с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Профилактика/диагностика (тестване на СУЕМГ и на вградените в нея периферии – принтер и четец на смарт карти), подготовка, инсталиране на операционна система и приложния софтуер, параметризиране и окомплектоване на СУЕМГ, техническо обслужване на СУЕМГ в предизборния и изборния ден по места/съответната избирателна секция и осигуряване на Център за поддръжка при възникнали проблеми със СУЕМГ в изборите за членове на Европейския парламент от Република България Обособена позиция № 2: Транспорт на СУЕМГ до избирателните секции в страната и логистично осигуряване на СУЕМГ в предизборния и следизборния ден в изборите за членове на Европейския парламент от Република България“

  • № 3024-МИ / 15.03.2024

    относно: промяна в състава на ОИК – Омуртаг, област Търговище

  • № 3023-МИ / 15.03.2024

    относно: промени в състава на ОИК – Брусарци, област Монтана

  • всички решения