26.03.2018

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 20.03.2018 г. определената комисия за извършване подбор за назначаване на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на ЦИК допуска до решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

  1. Христина Крумова Паунова
  2. Васка Кирилова Николова
  3. Петранка Георгиева Семерджиева
  4. Румяна Асенова Теодосиева
  5. Слава Николова Захариева

Решаването на теста и провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 3 април 2018 г. (вторник) от 13,00 часа в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Интервюто с кандидатите, преминали втория етап на подбора, се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване резултатите от него.

23.03.2018

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 21.03.2018 г. определената комисия за извършване подбор за назначаване на длъжността „Главен счетоводител“ в администрацията на ЦИК допуска до решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

  1. Красимира Георгиева Урумова
  2. Зорка Евгениева Петрова
  3. Гергана Евгениева Младенова

Решаването на теста и провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 2 април 2018 г. (понеделник) от 13,00 часа в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.  

Интервюто с кандидатите, преминали втория етап на подбора, се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване резултатите от него.

22.02.2018

Обявление

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

 с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3719

ОБЯВЯВА:

Процедура за подбор за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“.
  2. Професионална област – Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол.
  3. Минимален професионален опит – 5 години, от които най-малко 3 години в областта на финансовия контрол, а останалите в областта на финансово-счетоводната дейност.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  6. Компютърна грамотност.

ІІ. Кратко описание на длъжността:

Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.

Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.

ІІІ. Начин на провеждане на подбора:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

ІV. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

V. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VI. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел V. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

VII. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня на публикуване на интернет страницата на ЦИК на допуснатите до участие във втория етап кандидати. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

VIII. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

IХ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

Х. Брой работни места, за които е обявен конкурса – 1 щатна бройка.

ХІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 350 лв.

22.02.2018

Обявление

ЦЕНТРАЛНАТА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 37 19

ОБЯВЯВА:

Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Администрация“ в Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; образователна степен „магистър“.
  2. Професионална област – счетоводство и контрол.
  3. Минимален професионален опит – 5 години, от които най-малко 3 години на длъжност „Главен счетоводител“ в бюджетно предприятие, а останалите в областта на финансово-счетоводната дейност.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  6. Компютърна грамотност.

ІІ. Специфични изисквания:

Работа със счетоводни програми.

ІІІ. Допълнителни изисквания:

Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет се счита за предимство.

ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешно-финансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на финансовите отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.
  2. Решаване на тест и на казус. Въпросите на теста са затворени.

С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня на публикуване на интернет страницата на ЦИК на допуснатите до участие във втория етап кандидати. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щ. бр.

ХІІІ. Размер на трудовото възнаграждение – 1700 лв.

15.01.2018

Обявление

Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 37 19

Обявява:

Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Администрация“ в Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; образователна степен „магистър“.
  2. Професионална област – счетоводство и контрол.
  3. Минимален професионален опит – 5 години на длъжност „Главен счетоводител“ в бюджетно предприятие.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  6. Компютърна грамотност.

ІІ. Специфични изисквания:

Работа със счетоводни програми.

ІІІ. Допълнителни изисквания:

Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет се счита за предимство.

ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешно-финансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на финансовите отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.
  2. Решаване на тест и на казус. Въпросите на теста са затворени.

С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ крайния срок за подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щ. бр.

ХІІІ. Размер на трудовото възнаграждение – 1700 лв.

08.08.2017

Съобщение

Централната избирателна комисия уведомява, че по повод проведения конкурс за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на ЦИК, на заседание, проведено на 03.08.2017 г., прие решение да не сключва трудов договор с нито един от класираните кандидати за заемане на длъжността.

Протокол от 01.08.2017 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на Централната избирателна комисия.

02.02.2017

Обява

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“.
  2. Професионална област – Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол.
  3. Минимален професионален опит – 5 години професионален опит в областта на финансовия контрол или одит в публичния сектор.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.

Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.

  1. Правоотношение:трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIIІ. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса – 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1350 лв.

Календар

Решения

  • № 5053-МИ / 27.05.2018

    относно: жалба от Аглика Стефчева Виденова в качеството си на пълномощник на Корнелия Петрова Нинова – председател на БСП, против решение № 271 от 27.05.2018 г. на ОИК – Бяла Слатина

  • № 5052-МИ / 25.05.2018

    относно: регистрация на наблюдатели от сдружение „АКТИВНО ОБЩЕСТВО“ за участие в частичните избори за кмет на община Макреш, област Видин, втори тур на 27 май 2018 г.

  • № 5051-МИ / 22.05.2018

    относно: регистрация на наблюдатели от сдружение „АКТИВНО ОБЩЕСТВО“ за участие в частичните избори за кмет на община Макреш, област Видин, втори тур на 27 май 2018 г.

  • всички решения