Съобщение
ОБЯВА
Централната избирателна комисия обявява, че ще извърши подбор за заемане длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – средно;
2. Професионална област – не се определя;
3. Минимален професионален опит – 2 години трудов стаж;
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.
5. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Опит с архивиране на документи.
Опит в областта на управление на стоково-материални ценности.
ІІІ. Кратко описание на длъжността:
Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.
Отчита движението на стоково-материалните ценности.
Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.
Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.
Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.
Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи
ІV. Правоотношение: трудово.
V. Начин на провеждане на подбора:
1.Подбор по документи;
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
VІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявата на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VІІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на булевард „Княз Александър Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
ІХ. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът за изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.
ХІІІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 200 лв.