Съобщение

Протокол № 1 от 09.06.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на ЦИК

Съобщение

Протокол № 2 от 28.05.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт "Информационни и комуникационни технологии" в дирекция "Администрация"

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 14 май 2020 г. определената комисия за провеждане конкурс за подбор за назначаване на длъжността „Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в администрацията на Централната избирателна комисия допуска за решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

вх. № 1 П. В. И.;

вх. № 3 М. С. Д.

Решаването на теста с допуснатите кандидати ще се проведе на 28 май 2020 г., четвъртък, от 14:00 часа, в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Интервюто се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване на резултатите от него. До интервюто се допускат кандидати получили не по-малко от 13 броя точки на теста.

При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност и се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Протокол № 1

Съобщение

Централната избирателна комисия уведомява, че възобновява приемането на документи за обявения конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на ЦИК. Възобновеният срок за подаване на документите е 12 (дванадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на съобщението на интернет страницата на ЦИК.

Съобщение

Във връзка с обявеното с Решение от 13.03.2020 г. на Народното събрание на Република България извънредно положение и препоръките на Националния оперативен щаб, с оглед предприемане на мерки за борба с COVID-19, Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че временно спира приемането на документи за обявения конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия. За продължаване на приема на документи, както и за новия срок за приемането им, ЦИК ще публикува съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.

2. Професионална област – Икономика, свързана с управление на човешките ресурси, правни, социални и стопански науки, публична администрация, технически науки.

3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на дейности по управление на човешките ресурси.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

6. Кандидатът да има компютърна грамотност за работа с Word и Excel и друг специализиран софтуер.

ІІ. Специфични изисквания:

Всички дейности в областта на човешките ресурси, прилагане на законодателството, свързано с трудовите и осигурителни правоотношения и здравословни и безопасни условия на труд.

III. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Професионален опит – 3 години в областта по прилагане на Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Обработва всички документи по назначаване, изменение и прекратяване на служителите, съхранява трудовите досиета и други документи, касаещи трудовите правоотношения, съгласно нормативните изисквания.

Дава становища във връзка с: оценка на изпълнението и кариерното израстване, текущо обучение и консултации, оценяването на изпълнението на длъжността от служителите в ЦИК.

Въвежда информация, свързана с дейността за длъжността, в ползвания в администрацията на ЦИК софтуер.

Длъжността изисква да се познават и прилагат следните нормативни актове: Изборен кодекс, Кодекс на труда, Кодекс за социално осигуряване, Правилника за дейността на Централната избирателна комисия, структурата и функциите на нейната администрация, Наредбата за структурата и организацията на работната заплата, Наредба за елементите на възнаграждението и за доходите, върху които се правят осигурителни вноски, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и приложимите наредби и др.

Осигуряване прилагането на нормативните актове в областта на трудовото и осигурителното законодателство, както и здравословни и безопасни условия на труд в дейността на ЦИК и нейната администрация.

V. Правоотношение: трудово.

VI. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на трудовите и осигурителни правоотношения и здравословните и безопасни условия на труд.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІI. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Копия от документи, удостоверяващи компютърни умения и работа с друг специализиран софтуер (ако има такива).

7. Автобиография.

VІІI. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

X. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХI. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІI. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІI. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1500 лв.

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.

2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.

3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на информационно-комуникационните дейности.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите на ЦИК, добавяне на потребители и задаване права за достъп.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1750 лв.

 

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 6 февруари 2020 г. определената комисия за извършване процедура за подбор за назначаване на длъжността „Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в администрацията на Централната избирателна комисия допуска за решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

Вх. № 1. Н. П. Е.

Вх. № 2. Р. А. Н.

Решаването на теста с допуснатите кандидати ще се проведе на 12 февруари 2020 г., сряда, от 9.00 часа, в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Провеждането на интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе на 12 февруари 2020 г., сряда, от 12.00 часа, в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност и се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Съобщение

ОБЯВА

 

Централната избирателна комисия обявява, че ще извърши подбор за заемане длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:  

1. Образование – средно;

2. Професионална област – не се определя;

3. Минимален професионален опит – 2 години трудов стаж;

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.

5. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит с архивиране на документи.

Опит в областта на управление на стоково-материални ценности.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.

Отчита движението на стоково-материалните ценности.

Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.

Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.

Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.

Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи

ІV. Правоотношение: трудово.

V. Начин на провеждане на подбора:

1.Подбор по документи;

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

VІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

 VІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявата на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на булевард „Княз Александър Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

ІХ. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът за изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.

ХІІІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 200 лв.

Съобщение

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:  

1. Образование – висше, минимална образователна степен „магистър“ по специалността „Информатика и информационни технологии“ или нейните разновидности: Компютърни науки, Информатика и компютърни науки, Компютърни системи и технологии, Софтуерно инженерство, Информационни технологии, Комуникационна техника и технологии, Компютърни технологии.

2. Професионална област – технически науки, информационни технологии, приложна математика.

3. Минимален професионален опит – 3 години.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите на ЦИК, добавяне на потребители и задаване права за достъп.

1. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1750 лв.

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 9-ти и 16-ти юли 2019 г. определената комисия за извършване процедура за подбор за назначаване на длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия, допуска за интервю кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

Вх. № 1. М. П. Т.
Вх. № 2. С. П. М.
Вх. № 3. М. В. Т.-С.
Вх. № 4. М. Д. М.
Вх. № 6. Ж. З. Ч.
Вх. № 7. В. Б. Й.
Вх. № 8. К. Б. М.
Вх. № 10. В. Ч. В.
Вх. № 11. И. Б. Г.
Вх. № 12. Д. В. П.
Вх. № 13. М. Л. Р.
Вх. № 14. Г. П. К.
Вх. № 15. З. Е. В.
Вх. № 16. М. А. П.
Вх. № 17. И. С. С.
Вх. № 19. К. Е. Ц.
Вх. № 20. Н. И. Й.
Вх. № 21. А. К. И.
Вх. № 23. М. С. Д.
Вх. № 24. М. М. Г.
Вх. № 25. А. П. Б.
Вх. № 27. И. П. А.

Провеждането на интервю с допуснатите до втория етап на подбора кандидати ще се проведе на 19 юли 2019 г. (петък), в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Кандидатите са разпределени в две групи по реда на подаване на документите за кандидатстване, като интервюто ще се проведе, както следва:

От 10.00 часа:

Вх. № 1. М. П. Т.
Вх. № 2. С. П. М.
Вх. № 3. М. В. Т-С.
Вх. № 4. М. Д. М.
Вх. № 6. Ж. З. Ч.
Вх. № 7. В. Б. Й.
Вх. № 8. К. Б. М.
Вх. № 10. В. Ч. В.
Вх. № 11. И. Б. Г.
Вх. № 12. Д. В. П.
Вх. № 13. М. Л. Р.

От 14 часа:

Вх. № 14. Г. П. К.
Вх. № 15. З. Е. В.
Вх. № 16. М. А. П.
Вх. № 17. И. С. С.
Вх. № 19. К. Е. Ц.
Вх. № 20. Н. И. Й.
Вх. № 21. А. К. И.
Вх. № 23. М. С. Д
Вх. № 24. М. М. Г.
Вх. № 25. А. П. Б.
Вх. № 27. И. П. А.

При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност и се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Съобщение

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява, че ще извърши подбор за заемане длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:  

  1. Образование – средно;
  2. Професионална област – не се определя;
  3. Минимален професионален опит – 2 години трудов стаж;
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.
  5. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит с архивиране на документи.

Опит в областта на управление на стоково-материални ценности.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.

Отчита движението на стоково-материалните ценности.

Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.

Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.

Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.

Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи

ІV. Правоотношение: трудово.

V. Начин на провеждане на подбора:

  1. Подбор по документи;
  2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

VІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

 VІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VІІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на булевард „Княз Александър Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

 

ІХ. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът за изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.

ХІІІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 200 лв.

Съобщение

Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 05.07.2018 г. определената комисия за извършване процедура за подбор за назначаване на длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия допуска за интервю кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:

  1. Р. П. Г.
  2. Д. С. С.
  3. Н. Г. Ц.
  4. А. Р. Г.
  5. П. М. И.
  6. Р. П. М.
  7. С. Е. З.
  8. М. Д. П.
  9. Е. И. В.
  10. С. М. Д.
  11. В. С. П.
  12. Е. П. К.
  13. К. Т. М.
  14. И. П. А.

Провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 11 юли 2018 г. (сряда), в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Кандидатите са разпределени в две групи по реда на подаване на документите за кандидатстване, като интервюто ще се проведе, както следва:

От 10.00 часа:

  1. Р. П. Г.
  2. Д. С. С.
  3. Н. Г. Ц.
  4. А. Р. Г.
  5. П. М. И.
  6. Р. П. М.
  7. С. Е. З.

От 14.00 часа:

  1. М. Д. П.
  2. Е. И. В.
  3. С. М. Д.
  4. В. С. П.
  5. Е. П. К.
  6. К. Т. М.
  7. И. П. А.

При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност, като в едномесечен срок след приключването на процедурата личните данни на кандидатите се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

Съобщение

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

 с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3719

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява, че ще извърши подбор за заемане длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – средно;

2. Професионална област – не се определя;

3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на управление на стоково-материални ценности;

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.

5. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит с архивиране на документи.

ІІІ. Кратко описание на длъжността:

Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.

Отчита движението на стоково-материалните ценности.

Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.

Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.

Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.

Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на подбора:

1. Подбор по документи;

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIIІ. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 200 лв.

 

Календар

Решения

  • № 3036-МИ / 26.03.2024

    относно: жалба от О. Г. З. срещу решение № 167-МИ от 21.03.2024 г. на ОИК – Кубрат

  • № 3035 / 26.03.2024

    относно: определяне на изпълнител по обществената поръчка с предмет: „Предоставяне на преводачески услуги за нуждите на Централната избирателна комисия”

  • № 3034-МИ / 26.03.2024

    относно: промяна в състава на ОИК – Стара Загора, област Стара Загора

  • всички решения