Съобщение

Протокол на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Съобщение

С П И С Ъ К

на допуснатия кандидат до следващ етап на подбор

(решаване на тест и практически задачи)

за 1 щатна бройка за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“

на Централната избирателна комисия

 

Комисията за подбор, назначена със 3аповед № 41-АД/17.08.2023 г. на Председателя на Централната избирателна комисия, реши:

Допуска до следващия етап на подбора (решаване на тест и практически задачи) следния кандидат:

1.   А. Ц. А.

Тестът за познания от професионалната област на длъжността ще се проведе на 01.09.2023 г. /петък/,  от 10,30 ч. Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на същата дата, в 12,30 ч., в Централната избирателна комисия, адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Тестът ще съдържа 25 затворени въпроса и 2 практически задачи. Всеки затворен въпрос има само един верен отговор, който носи по 1 точка. В края на всеки тест са включени 2 задачи. За решаване на задачите в празните полета се вписва цифром или словом (описателно) счетоводната сметка, параграф за съответната операция, както и основанието (при задача 2). Вярното решаване на всяка от задачите носи до 2 точки. Липсата на отбелязан отговор или отбелязването на повече от един отговор носят 0 точки.

Минималният брой точки, който дава възможност на кандидата за допускане до следващ етап на подбора е 15 точки. Максималният брой точки, които може да получи кандидат на този етап на подбора е 29 точки.

Нормативна база: Изборен кодекс, Кодекс на труда, Закон за публичните финанси, структурата и функциите на нейната администрация, Закон за счетоводството, Закон за обществените поръчки, Правилник за организацията на дейността на Централната избирателна комисия, Счетоводни стандарти, Национален сметкоплан, Указания на МФ, свързани със счетоводството на бюджетните предприятия.

Продължителността на решаването на теста е 1 час.

Кандидатът следва да се яви 15 минути преди обявеното начало на теста за проверка на самоличността с представяне на лична карта и заемане на място.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

                                         Елка Стоянова

Обява

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Старши счетоводител“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше;
  2. Образователно-квалификационна степен – Магистър;
  3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”;

Професионално направление – Икономика;

  1. Минимален професионален опит – 4 години. С предимство са тези кандидати, които имат минимум 4 години в бюджетна структура.
  2. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  3. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
  4. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Отлично познаване на нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер, организационна и комуникативна компетентност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит за работа с бюджетно счетоводство и публични финанси, умения за ефективна работа в екип и  професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Подпомагане дейността на Централната избирателна комисия като осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.

Планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК. Счетоводно отразяване на движението на материални запаси и разчетите с подотчетни лица и отчитане движението на материалните активи и точното им заприходяване.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

  1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.
  2. Решаване на тест и на практически задачи.

С теста се оценяват познаването на законодателството в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С практическите задачи се оценява и аналитичната компетентност във финансовата област.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

  1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 3742. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

Съобщение

Протоколи на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Протокол 2

Протокол 3

Съобщение

Протоколи на комисия за провеждане на подбор за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия.

Протокол 1

Протокол 2

Протокол 3

Съобщение

С П И С Ъ К

на допуснатите кандидати до следващ етап на подбор

(решаване на тест и практически задачи)

за 1 щатна бройка за длъжността „Старши счетоводител“ в дирекция „Администрация“

на Централната избирателна комисия

 

Комисията за подбор, назначена със 3аповед № 02-АД/17.01.2023 г. на Председателя на Централната избирателна комисия, реши:

Допуска до следващия етап на подбора (решаване на тест и практически задачи) следните кандидати:

  1. Е. В. Т.;
  2. Г. Х. Л.;
  3. С. В. Б.

Тестът за познания от професионалната област на длъжността ще се проведе на 06.02.2023 г. понеделник,  от 10.30 ч. Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на същата дата, в 14.00 ч., в Централната избирателна комисия, адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Тестът ще съдържа 25 затворени въпроса и 2 практически задачи. Всеки затворен въпрос има само един верен отговор, който носи по 1 точка. В края на всеки тест са включени 2 задачи. За решаване на задачите в празните полета се вписва цифром или словом (описателно) счетоводната сметка, параграф за съответната операция, както и основанието (при задача 2). Вярното решаване на всяка от задачите носи до 2 точки. Липсата на отбелязан отговор или отбелязването на повече от един отговор носят 0 точки.

Минималният брой точки, който дава възможност на кандидата за допускане до следващ етап на подбора е 15 точки. Максималният брой точки, които може да получи кандидат на този етап на подбора е 29 точки.

Нормативна база: Изборен кодекс, Кодекс на труда, Закон за публичните финанси, структурата и функциите на нейната администрация, Закон за счетоводството, Закон за обществените поръчки, Правилник за организацията на дейността на Централната избирателна комисия, Счетоводни стандарти, Национален сметкоплан, Указания на МФ, свързани със счетоводството на бюджетните предприятия,.

Продължителността на решаването на теста е 1 час.

Кандидатите следва да се явят 15 минути преди обявеното начало на теста за проверка на самоличността с представяне на лична карта и заемане на местата.

Съобщение

С П И С Ъ К

на допуснатите кандидати до следващ етап на подбор (решаване на тест)

за 1 щатна бройка за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Администрация“

на Централната избирателна комисия

Комисията за подбор, назначена със 3аповед № 45/11.01.2023 г. на Председателя на Централната избирателна комисия, реши:

Допуска до следващия етап на подбора (решаване на тест) следните кандидати:

1. М.Д.Ц.

2. Е.З.Х.

Тестът за познания от професионалната област на длъжността ще се проведе на 26.01.2023 г. (четвъртък) от 13:30 ч., а интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на същата дата, в Централната избирателна комисия, адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.

Тестът ще съдържа 15 затворени въпроса и 1 въпрос с отворен отговор. Всеки затворен въпрос има само един верен отговор, който носи по 1 точка. Въпросът с отворен отговор се оценява от 0 т. до 3 т.

Минималният брой точки, който дава възможност на кандидата за допускане до следващ етап на подбора е 13 точки. Максималният брой точки, които може да получи кандидат на този етап на подбора е 18 точки.

Нормативна база: Конституция на Република България, Изборен кодекс, АПК, Закон за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление, ЗМСМА, ЗДОИ, ЗОП, ЗАНН, ЗОДОВ.

Продължителността на решаването на теста е 1 час.

Кандидатите следва да се явят 15 минути преди обявеното начало на теста за проверка на самоличността с представяне на лична карта и заемане на местата.

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Старши счетоводител“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.     Образование – висше;

2.     Образователно-квалификационна степен – Магистър;

3.     Професионална област - “Социални, стопански и правни науки”;

Професионално направление - Икономика;

4.     Минимален професионален опит – 4 години. С предимство са тези кандидати, които имат минимум 4 години в бюджетна структура.

5.     Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

6.     Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

7.     Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Отлично познаване на нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер, организационна и комуникативна компетентност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит за работа с бюджетно счетоводство и публични финанси, умения за ефективна работа в екип и  професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Подпомагане дейността на Централната избирателна комисия като осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.

Планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК. Счетоводно отразяване на движението на материални запаси и разчетите с подотчетни лица и отчитане движението на материалните активи и точното им заприходяване.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1.   Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.

2.   Решаване на тест и на казус.

С теста се оценяват познаването на законодателството в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата област.

3.   Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

 Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 3742. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и казуса и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

 

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Юрисконсулт“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК)

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше;

2. Образователно-квалификационна степен - магистър;

3. Професионална област – „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Право“;

4. Придобита юридическа правоспособност;

5. Минимален професионален опит – 2 години;

6. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност;

7. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК;

8. Компютърна грамотност.

ІІ. Допълнителни специфични изисквания:

Компетентност, свързана с познаване и прилагане на нормативните актове; организационна и комуникативна компетентност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит в областта на обществените поръчки по прилагането на Закона за обществените поръчки и свързаните с него нормативни актове; умения за работа с ЦАИС и правно-информационни системи; умения за работа в екип и професионална отговорност.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Подпомага дейността на ЦИК за законосъобразното прилагане на нормативните актове и при подготовката на вътрешни правила, процедури, обществени поръчки, инструкции и други актове.

Изготвя правни становища, доклади, справки, проекти на договори, жалби, искови молби, отговори и други документи, свързани с дейността на ЦИК.

Прилага законодателството, свързано с дейността на ЦИК, но не само – Конституция на Република България, Изборен кодекс, Закон за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление, Закон за административните нарушения и наказания, Закон за обществените поръчки, Закон за достъп до обществена информация, Кодекс на труда, актове на Европейския съюз, свързани с произвеждането на избори и референдуми и др.

Осъществява процесуално представителство по дела, по които комисията е страна.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи.

Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите етапи на процедурата.

2. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията от професионалната област на длъжността.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба и специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност, умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІ. Необходими документи за участие:

1.   Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2.   Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 6 и 7 от раздел І.

3.   Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4.   Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, издадено от Министерство на правосъдието.

5.   Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

6.   Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.   Автобиография.

VІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков".

 Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“,  вътрешен телефон 3742. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. 

IХ. Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.               

ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 1800,00 лева.

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Системен администратор“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „магистър“.

2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.

3. Минимален професионален опит – 5 години в областта на информационно-комуникационните дейности.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни, програмиране и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.

ІV. Кратко описание на длъжността:

 Осъществява дейности по внедряване, администриране и поддържането на информационните системи и периферната техника в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системите. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите и информационните системи и масиви на ЦИК. Разработва програмни продукти и бази данни и поддържа експлоатацията на съществуващите такива. Инсталиране, конфигуриране и поддържане на Linux и Windows операционни системи и приложения. Изискват се познания по Windows Server и Microsoft office. Да поддържа и следи за работата на интернет страницата на ЦИК, като въвежда информация и осъществява връзка с останалите участници в поддръжката. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 2000,00 лв.

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Приложен администратор“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.

2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.

3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на информационно-комуникационните дейности.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейността по поддръжка, промяна и надграждане на информационните системи на Централната избирателна комисия. Изграждане и поддръжка на WEB страници. Изготвяне на симулации и интерактивни обучителни материали за изборите. Надграждане на WEB сайта на ЦИК и въвеждане на информация в него. Практически умения с WEB дизайн и компютърна графика. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1900,00 лв.

 

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Експерт, администриране на системи“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.

2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.

3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на информационно-комуникационните дейности.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейността по поддръжката на информационните системи и периферната техника на Централната избирателна комисия. Надграждане и поддръжка на наличната компютърната техника и софтуер. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/. Създаване на процедури за съхранение и за подготовка на машините за гласуване за следващи избори. План за логистиката, поддръжката и профилактиката им. Извършва дейности, изготвя доклади и анализи във връзка с машинното гласуване. Управление на софтуери и данни от и за машинно гласуване. Практически опит с LINUX операционни системи и офис продукти.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1900,00 лв.

 

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационна сигурност“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше, минимална образователна степен „магистър“.

2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.

3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на информационно-комуникационните дейности.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Всички дейности, свързани с комплексната защита на информационните и комуникационните системи в Централната избирателна комисия.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Отговаря за изпълнението на процедурите по осигуряване на политиките за мрежова и информационна сигурност и за развитието на стратегии, политики и конкретни мерки за постигане на високо ниво на мрежова и информационна сигурност, включително и планиране, изпълнение и управление изпълнението на проекти, засягащи сигурността и подобряването на работата. Контролира изпълнението на ежедневните процедури и текущи задачи по мрежова и информационна сигурност. Извършва обучение на членовете на ЦИК и служителите в администрацията във връзка с вътрешните правила за информационна сигурност, за работа с програмни продукти и ги подпомага при възникване на проблеми при работата им със софтуера. Участва в планирането на задачите и процедурите по осигуряване на необходимата защита на системата от сривове, неправомерен достъп и загуба на информация, както и в разработването на правила и инструкции относно ползването на базата данни и при извършване профилактика на програмните продукти и компютърни конфигурации, които се използват в ЦИК и при необходимост при обновяване на софтуера, използван в комисията, конфигуриране, инсталиране на операционна система, стандартен системен и приложен софтуер и антивирусни програми на компютърните системи. Организира работата по обобщаване на данните за потребностите от технически и програмни средства за защита на информацията, апаратурата за контрол, доставка ѝ, получаването и разпределението ѝ. Следи и събира информация за новостите в областта на информационните технологии и се съобразява с тях. Следи за работата на интернет страницата на ЦИК. Администрира и контролира достъпа на потребители до базата данни, управлява и следи за прибавянето на нови потребители към мрежите, осигурява и поддържа защитата на мрежата срещу опити за неоторизиран достъп.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение 1900,00 лв.

 

Съобщение

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Стенограф“ (една щатна бройка) в Звено „Административна дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – средно.

2. Професионална област – стенографска и машинописна дейност

3. Минимален професионален опит – 2 години.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Да притежава добра компютърна грамотност – Word, Интернет, електронна поща, работата със звукозаписна техника, отлична обща езикова и правописна култура.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Професионален опит в областта на стенографската дейност повече от пет години.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Извършва стенографската дейност в Централната избирателна комисия с цел осигуряване на нормалното функциониране на Комисията за изпълнение на правомощията й, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвя стенографски запис и аудиозаписи, дешифрира и изработва в четим вид пълни стенографски протоколи от заседанията на ЦИК, включително от работните заседания и провежданите срещи на ЦИК и/или Обществения съвет към нея. Осъществява технически дейности, свързани с изискванията на чл. 54, ал. 3 от Изборния кодекс по осигуряване на времевия индекс, позволяващ визуализирането на видеозаписа от заседанието по части съобразно точките от дневния ред. Следи за цялостното оформяне и пунктуацията на протоколите, като нанася съответните корекции при допуснати грешки. Изготвя извлечението от стенографския запис с протоколните решения след приключване на заседанието на ЦИК в срок най-късно до края на следващия работен ден и изготвя пълния стенографски протокол в срок не по-късно от пет работни дни след приключване на заседанието. От деня на насрочване на съответния вид избор до един месец след обявяването на резултатите от изборите предава изготвените стенографски протоколи от заседанията на Комисията в срок съобразно изискванията на чл. 54, ал. 2 от Изборния кодекс - не по-късно от 24 часа от приключване на съответното заседание. Осъществява дейности по текущото съхранение на стенографските протоколи и тяхното архивиране и води регистър на протоколите от заседанията на ЦИК.

 

V. Правоотношение: трудово.

 

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Практически изпит.

С изпита се оценяват познанията в областта на стенографската дейност и езиковата култура.

Практичният изпит се състои в оформяне на стенографски протокол от аудио запис на произволно избрано заседание на ЦИК в рамките на 15 минути.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

 

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди провеждането на практическия изпит.

 

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

4. Документ за правоспособен стенограф и за професионален машинопис - 115 - 120 думи в минута.

5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова, служебна, осигурителна книжка и др.

7. Автобиография.

 

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1 (вход „Изток“ откъм пл. „Желю Желев”), вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на практическият изпит и интервюто е не по-рано от 7 дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1550 лв.

 

Съобщение

Протокол № 3 от 25.09.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт "Информационни и комуникационни технологии" в дирекция "Администрация"

Календар

Решения

  • № 3488-ЕП/НС / 18.06.2024

    относно: жалба от Малина Маринова Найденова – заместник-председател на РИК – 23 – София, срещу решение № 175-ЕП/НС от 13.06.2024 г. на РИК 23 – София

  • № 3487-МИ / 18.06.2024

    относно: промени в състава на ОИК – Царево, област Бургас

  • № 3486-МИ / 18.06.2024

    относно: предложение до президента на Република България за насрочване на частичен избор за кмет на кметство Коиловци, община Плевен, област Плевен

  • всички решения