Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Системен администратор“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „магистър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 5 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни, програмиране и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейности по внедряване, администриране и поддържането на информационните системи и периферната техника в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системите. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите и информационните системи и масиви на ЦИК. Разработва програмни продукти и бази данни и поддържа експлоатацията на съществуващите такива. Инсталиране, конфигуриране и поддържане на Linux и Windows операционни системи и приложения. Изискват се познания по Windows Server и Microsoft office. Да поддържа и следи за работата на интернет страницата на ЦИК, като въвежда информация и осъществява връзка с останалите участници в поддръжката. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 2000,00 лв.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Приложен администратор“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейността по поддръжка, промяна и надграждане на информационните системи на Централната избирателна комисия. Изграждане и поддръжка на WEB страници. Изготвяне на симулации и интерактивни обучителни материали за изборите. Надграждане на WEB сайта на ЦИК и въвеждане на информация в него. Практически умения с WEB дизайн и компютърна графика. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1900,00 лв.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Експерт, администриране на системи“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейността по поддръжката на информационните системи и периферната техника на Централната избирателна комисия. Надграждане и поддръжка на наличната компютърната техника и софтуер. Поддръжка на машините за гласуване /СУЕМГ/. Създаване на процедури за съхранение и за подготовка на машините за гласуване за следващи избори. План за логистиката, поддръжката и профилактиката им. Извършва дейности, изготвя доклади и анализи във връзка с машинното гласуване. Управление на софтуери и данни от и за машинно гласуване. Практически опит с LINUX операционни системи и офис продукти.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника, системен и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1900,00 лв.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационна сигурност“ (една щатна бройка) в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „магистър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Всички дейности, свързани с комплексната защита на информационните и комуникационните системи в Централната избирателна комисия.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски /прилагане на документ ако притежава такъв/.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Отговаря за изпълнението на процедурите по осигуряване на политиките за мрежова и информационна сигурност и за развитието на стратегии, политики и конкретни мерки за постигане на високо ниво на мрежова и информационна сигурност, включително и планиране, изпълнение и управление изпълнението на проекти, засягащи сигурността и подобряването на работата. Контролира изпълнението на ежедневните процедури и текущи задачи по мрежова и информационна сигурност. Извършва обучение на членовете на ЦИК и служителите в администрацията във връзка с вътрешните правила за информационна сигурност, за работа с програмни продукти и ги подпомага при възникване на проблеми при работата им със софтуера. Участва в планирането на задачите и процедурите по осигуряване на необходимата защита на системата от сривове, неправомерен достъп и загуба на информация, както и в разработването на правила и инструкции относно ползването на базата данни и при извършване профилактика на програмните продукти и компютърни конфигурации, които се използват в ЦИК и при необходимост при обновяване на софтуера, използван в комисията, конфигуриране, инсталиране на операционна система, стандартен системен и приложен софтуер и антивирусни програми на компютърните системи. Организира работата по обобщаване на данните за потребностите от технически и програмни средства за защита на информацията, апаратурата за контрол, доставка ѝ, получаването и разпределението ѝ. Следи и събира информация за новостите в областта на информационните технологии и се съобразява с тях. Следи за работата на интернет страницата на ЦИК. Администрира и контролира достъпа на потребители до базата данни, управлява и следи за прибавянето на нови потребители към мрежите, осигурява и поддържа защитата на мрежата срещу опити за неоторизиран достъп.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, официален вход /източно крило/, на вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е не по-рано от 7-дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение 1900,00 лв.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността „Стенограф“ (една щатна бройка) в Звено „Административна дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – средно.
2. Професионална област – стенографска и машинописна дейност
3. Минимален професионален опит – 2 години.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Да притежава добра компютърна грамотност – Word, Интернет, електронна поща, работата със звукозаписна техника, отлична обща езикова и правописна култура.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Професионален опит в областта на стенографската дейност повече от пет години.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Извършва стенографската дейност в Централната избирателна комисия с цел осигуряване на нормалното функциониране на Комисията за изпълнение на правомощията й, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвя стенографски запис и аудиозаписи, дешифрира и изработва в четим вид пълни стенографски протоколи от заседанията на ЦИК, включително от работните заседания и провежданите срещи на ЦИК и/или Обществения съвет към нея. Осъществява технически дейности, свързани с изискванията на чл. 54, ал. 3 от Изборния кодекс по осигуряване на времевия индекс, позволяващ визуализирането на видеозаписа от заседанието по части съобразно точките от дневния ред. Следи за цялостното оформяне и пунктуацията на протоколите, като нанася съответните корекции при допуснати грешки. Изготвя извлечението от стенографския запис с протоколните решения след приключване на заседанието на ЦИК в срок най-късно до края на следващия работен ден и изготвя пълния стенографски протокол в срок не по-късно от пет работни дни след приключване на заседанието. От деня на насрочване на съответния вид избор до един месец след обявяването на резултатите от изборите предава изготвените стенографски протоколи от заседанията на Комисията в срок съобразно изискванията на чл. 54, ал. 2 от Изборния кодекс - не по-късно от 24 часа от приключване на съответното заседание. Осъществява дейности по текущото съхранение на стенографските протоколи и тяхното архивиране и води регистър на протоколите от заседанията на ЦИК.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Практически изпит.
С изпита се оценяват познанията в областта на стенографската дейност и езиковата култура.
Практичният изпит се състои в оформяне на стенографски протокол от аудио запис на произволно избрано заседание на ЦИК в рамките на 15 минути.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди провеждането на практическия изпит.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Документ за правоспособен стенограф и за професионален машинопис - 115 - 120 думи в минута.
5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова, служебна, осигурителна книжка и др.
7. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1 (вход „Изток“ откъм пл. „Желю Желев”), вътр. тел. 3711 – Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на практическият изпит и интервюто е не по-рано от 7 дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1550 лв.
Протокол № 3 от 25.09.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт "Информационни и комуникационни технологии" в дирекция "Администрация"
Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 17.09.2020 г. определената комисия за провеждане конкурс за подбор за назначаване на длъжността „Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия допуска за решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:
вх. № 1 от 17.08.2020 г. – Н Ц Д;
вх. № 2 от 18.08.2020 г. – К И С;
вх. № 3 от 19.08.2020 г. – А К К;
вх. № 4 от 09.09.2020 г. – Т М И.
Решаването на теста с допуснатите кандидати ще се проведе на 25.09.2020 г. (петък), от 10:00 часа, в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.
Интервюто се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване на резултатите от него – 11:30 часа на 25.09.2020 г. До интервюто се допускат кандидати получили не по-малко от 13 броя точки на теста.
При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност и се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Информационно и комуникационно осигуряване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите на ЦИК, добавяне на потребители и задаване права за достъп.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 20 (двадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 (една) щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 2000 лв.
Протокол № 2 от 18.06.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на ЦИК
Протокол № 1 от 09.06.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на ЦИК
Протокол № 2 от 28.05.2020 г. на комисията за провеждане на конкурс за заемане на длъжността "Главен експерт "Информационни и комуникационни технологии" в дирекция "Администрация"
Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 14 май 2020 г. определената комисия за провеждане конкурс за подбор за назначаване на длъжността „Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в администрацията на Централната избирателна комисия допуска за решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:
вх. № 1 П. В. И.;
вх. № 3 М. С. Д.
Решаването на теста с допуснатите кандидати ще се проведе на 28 май 2020 г., четвъртък, от 14:00 часа, в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.
Интервюто се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване на резултатите от него. До интервюто се допускат кандидати получили не по-малко от 13 броя точки на теста.
При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност и се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
Централната избирателна комисия уведомява, че възобновява приемането на документи за обявения конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на ЦИК. Възобновеният срок за подаване на документите е 12 (дванадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на съобщението на интернет страницата на ЦИК.
Във връзка с обявеното с Решение от 13.03.2020 г. на Народното събрание на Република България извънредно положение и препоръките на Националния оперативен щаб, с оглед предприемане на мерки за борба с COVID-19, Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че временно спира приемането на документи за обявения конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия. За продължаване на приема на документи, както и за новия срок за приемането им, ЦИК ще публикува съобщение на интернет страницата на ЦИК.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Човешки ресурси, здравословни и безопасни условия на труд“ (ЧРЗБУТ) в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.
2. Професионална област – Икономика, свързана с управление на човешките ресурси, правни, социални и стопански науки, публична администрация, технически науки.
3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на дейности по управление на човешките ресурси.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
6. Кандидатът да има компютърна грамотност за работа с Word и Excel и друг специализиран софтуер.
ІІ. Специфични изисквания:
Всички дейности в областта на човешките ресурси, прилагане на законодателството, свързано с трудовите и осигурителни правоотношения и здравословни и безопасни условия на труд.
III. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Професионален опит – 3 години в областта по прилагане на Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Обработва всички документи по назначаване, изменение и прекратяване на служителите, съхранява трудовите досиета и други документи, касаещи трудовите правоотношения, съгласно нормативните изисквания.
Дава становища във връзка с: оценка на изпълнението и кариерното израстване, текущо обучение и консултации, оценяването на изпълнението на длъжността от служителите в ЦИК.
Въвежда информация, свързана с дейността за длъжността, в ползвания в администрацията на ЦИК софтуер.
Длъжността изисква да се познават и прилагат следните нормативни актове: Изборен кодекс, Кодекс на труда, Кодекс за социално осигуряване, Правилника за дейността на Централната избирателна комисия, структурата и функциите на нейната администрация, Наредбата за структурата и организацията на работната заплата, Наредба за елементите на възнаграждението и за доходите, върху които се правят осигурителни вноски, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и приложимите наредби и др.
Осигуряване прилагането на нормативните актове в областта на трудовото и осигурителното законодателство, както и здравословни и безопасни условия на труд в дейността на ЦИК и нейната администрация.
V. Правоотношение: трудово.
VI. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на трудовите и осигурителни правоотношения и здравословните и безопасни условия на труд.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІI. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Копия от документи, удостоверяващи компютърни умения и работа с друг специализиран софтуер (ако има такива).
7. Автобиография.
VІІI. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
X. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХI. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІI. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІI. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1500 лв.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Главен експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“.
2. Професионална област – технически и инженерни науки, информационни технологии, приложна математика и други приложими за длъжността.
3. Минимален професионален опит – 3 години в областта на информационно-комуникационните дейности.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия, поддържа наличния хардуер и софтуер, анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите на ЦИК, добавяне на потребители и задаване права за достъп.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1750 лв.
относно: промени в състава на ОИК – Родопи, област Пловдив
относно: жалба от В. В. Р. – жител на село Купен, община Севлиево, срещу решение № 131-МИ от 29.10.2023 г. на ОИК – Севлиево
относно: жалба от В. Р. – жител на село Купен, община Севлиево, срещу решение № 140-МИ от 29.10.2023 г. на ОИК – Севлиево