Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 05.07.2018 г. определената комисия за извършване процедура за подбор за назначаване на длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия допуска за интервю кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:
Провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 11 юли 2018 г. (сряда), в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.
Кандидатите са разпределени в две групи по реда на подаване на документите за кандидатстване, като интервюто ще се проведе, както следва:
От 10.00 часа:
От 14.00 часа:
При спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 личните данни на кандидатите се съхраняват в ЦИК само за нуждите на процедурата за подбор за заемане на вакантната длъжност, като в едномесечен срок след приключването на процедурата личните данни на кандидатите се обезличават на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3719
ОБЯВА
Централната избирателна комисия обявява, че ще извърши подбор за заемане длъжността „Главен специалист-домакин“ в Звено „Финансово-счетоводна и стопанска дейност“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – средно;
2. Професионална област – не се определя;
3. Минимален професионален опит – 2 години в областта на управление на стоково-материални ценности;
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.
5. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Опит с архивиране на документи.
ІІІ. Кратко описание на длъжността:
Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.
Отчита движението на стоково-материалните ценности.
Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.
Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.
Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.
Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на подбора:
1. Подбор по документи;
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
VІІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIIІ. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 200 лв.
Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 20.03.2018 г. определената комисия за извършване подбор за назначаване на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на ЦИК допуска до решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:
Решаването на теста и провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 3 април 2018 г. (вторник) от 13,00 часа в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.
Интервюто с кандидатите, преминали втория етап на подбора, се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване резултатите от него.
Централната избирателна комисия (ЦИК) уведомява, че с протокол от 21.03.2018 г. определената комисия за извършване подбор за назначаване на длъжността „Главен счетоводител“ в администрацията на ЦИК допуска до решаване на тест кандидатите, подали документи в определения срок и отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността съгласно обявлението, както следва:
Решаването на теста и провеждането на интервю с допуснатите до следващия етап на подбора кандидати ще се проведе на 2 април 2018 г. (понеделник) от 13,00 часа в Централната избирателна комисия, на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, етаж мецанин.
Интервюто с кандидатите, преминали втория етап на подбора, се провежда веднага след проверка на теста и съобщаване резултатите от него.
ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3719
ОБЯВЯВА:
Процедура за подбор за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Кратко описание на длъжността:
Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.
Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.
ІІІ. Начин на провеждане на подбора:
С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.
С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
ІV. Необходими документи:
V. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VI. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел V. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
VII. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня на публикуване на интернет страницата на ЦИК на допуснатите до участие във втория етап кандидати. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
VIII. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
IХ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
Х. Брой работни места, за които е обявен конкурса – 1 щатна бройка.
ХІ. Размер на основното трудово възнаграждение – 1 350 лв.
ЦЕНТРАЛНАТА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 37 19
ОБЯВЯВА:
Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Администрация“ в Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Работа със счетоводни програми.
ІІІ. Допълнителни изисквания:
Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет се счита за предимство.
ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешно-финансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на финансовите отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи:
VІІ. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня на публикуване на интернет страницата на ЦИК на допуснатите до участие във втория етап кандидати. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щ. бр.
ХІІІ. Размер на трудовото възнаграждение – 1700 лв.
Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 37 19
Обявява:
Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Администрация“ в Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Работа със счетоводни програми.
ІІІ. Допълнителни изисквания:
Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет се счита за предимство.
ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешно-финансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на финансовите отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи:
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика за длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ крайния срок за подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щ. бр.
ХІІІ. Размер на трудовото възнаграждение – 1700 лв.
Централната избирателна комисия уведомява, че по повод проведения конкурс за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на ЦИК, на заседание, проведено на 03.08.2017 г., прие решение да не сключва трудов договор с нито един от класираните кандидати за заемане на длъжността.
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността „Финансов контрольор“ в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.
Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.
С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIIІ. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса – 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение – 1350 лв.
относно: допускане на партия „БЪЛГАРСКИ ГЛАСЪ“ за участие в новите избори за общински съветници в община Борован, област Враца, насрочени на 23 юни 2024 г.
относно: допускане на партия „ВЪЗРАЖДАНЕ“ за участие в новите избори за общински съветници в община Борован, област Враца, насрочени на 23 юни 2024 г.
относно: промяна в състава на Районна избирателна комисия в Петнадесети изборен район – Плевенски