26.08.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“ по специалността „Информатика и информационни технологии“ или нейните разновидности: Компютърни науки; Информатика и компютърни науки; Компютърни системи и технологии; Софтуерно инженерство; Информационни технологии; Комуникационна техника и технологии; Компютърни технологии;
  2. Професионална област – технически науки, информационни технологии, приложна математика.
  3. Минимален професионален опит – 2 години.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1200 лв.

12.08.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

 с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява процедура по подбор за възлагане извършване на стенографска дейност в ЦИК чрез сключване на граждански договор.

І. Изисквания към кандидатите:

  1. Стенографска и машинописна правоспособност;
  2. Висока езикова грамотност;
  3. Много добра компютърна грамотност;
  4. Извършване на възложената дейност в кратки срокове при голямо натоварване и при различна продължителност на заетостта в зависимост от интензивността на работата на ЦИК, включително в почивни и празнични дни, като се спазват изискванията на Изборния кодекс и Правилника за организацията на дейността на ЦИК и структурата и функциите на нейната администрация;
  5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да изпълнява посочената дейност;
  6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

 

ІІ. Кратко описание на длъжността: изработване на стенографски протоколи и аудиозаписи за заседанията и провежданите срещи на Централната избирателна комисия или Обществения съвет към нея, набиране на компютър и оформяне на стенографски протоколи от заседания и срещи на Комисията в срок до 24 часа след приключване на съответното заседание.

ІІІ. Правоотношение: граждански договор.

ІV. Начин на провеждане на процедурата по подбор: Практически изпит. Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди изпита.

  1. Необходими документи:
  2. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  3. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 6 и 7 от раздел І.
  4. Копия от документи за завършено образование.
  5. Копия от документи удостоверяващи правоспособност и продължителност на професионалния опит за стенографска и машинописна дейност, както и други документи (референции).
  6. Автобиография.

 VІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

 VІІ. Документите за участие в процедурата по подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Княз Александър Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VI. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

VІІІ. Срокът за провеждане на практическия изпит е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на изискванията. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ІХ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждането на процедурата по подбор, включително за класирането и за сключването на договори, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

Х. Сключването на граждански договор ще се осъществи след решение на ЦИК.

ХІ. Брой местата, за които е обявен процедурата по подбор – 12 бройки.

ХІІ. Възнаграждение: размерът на възнаграждението е 5,50 лв. на стандартна машинописна страница (1800 знака – 30 реда по 60 знака).

12.08.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

 с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за възлагане извършване на машинописна дейност в ЦИК чрез сключване на трудов договор.

І. Изисквания към кандидатите:

  1. Машинописна правоспособност;
  2. Висока езикова грамотност;
  3. Много добра компютърна грамотност;
  4. Извършване на възложената дейност в кратки срокове при голямо натоварване и при различна продължителност на заетостта в зависимост от интензивността на работата на ЦИК, като се спазват изискванията на Изборния кодекс и Правилника за организацията на дейността на ЦИК и структурата и функциите на нейната администрация;
  5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да изпълнява посочената дейност;
  6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Кратко описание на дейността:

  1. Набиране, форматиране и проверяване на изготвени от председателя, заместник-председателите, секретаря и членовете на Централната избирателна комисия проекти на документи за разглеждане в заседания на Комисията.
  2. Оформяне приетите от ЦИК решения, писма, становища и други в окончателен вид и представянето им за подпис от председателя и секретаря.
  3. Получаване по електронната поща изготвени от членовете на ЦИК материали, необходими за заседанията, и обработването им.
  4. Получаване по електронната поща на протоколи от стенографите, проверка и отпечатването им.
  5. Изпращане по електронната поща на проекти и окончателни документи на членовете на ЦИК.
  6. Изготвяне препис-извлечения от протоколи от заседания на ЦИК.

ІІІ. Правоотношение: трудово

ІV. Начин на провеждане на конкурса: практически изпит по методика за оценяване, която се съобщава на кандидатите преди изпита.

  1. Необходими документи:
  2. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  3. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 6 и 7 от раздел І.
  4. Копия от документи за завършено образование.
  5. Копия от документи удостоверяващи правоспособност и продължителност на професионалния опит за машинописна дейност, както и други документи (референции).
  6. Автобиография.

VІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

 VІІ. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Княз Александър Дондуков“, на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VI. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

VІІІ. Срокът за провеждане на практическия изпит е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на изискванията. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ІХ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждането на конкурса, включително за класирането и за сключването на договори, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

Х. Сключването на трудов договор ще се осъществи след решение на ЦИК.

ХІ. Брой местата, за които е обявен конкурса – 1 бройка.

ХІІ. Възнаграждение: размерът на възнаграждението е 1100 лева.

09.08.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

 с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността  „Финансов контрольор"  в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“,

2. Професионална област – Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол, Право, Публична администрация;

3. Минимален професионален опит – 5 години професионален опит в областта на финансовия контрол или одит в публичния сектор.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.

Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.

2. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност (за завършилите специалност Право).

5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

 VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

 Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

 ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

 ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

 ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1350 лв.

 

14.07.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“ по специалността „Информатика и информационни технологии“ или нейните разновидности: Компютърни науки; Информатика и компютърни науки; Компютърни системи и технологии; Софтуерно инженерство; Информационни технологии; Комуникационна техника и технологии; Компютърни технологии;
  2. Професионална област – технически науки, информационни технологии, приложна математика.
  3. Минимален професионален опит – 2 години.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1200 лв.

14.07.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността  „Финансов контрольор"  в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“,
  2. Професионална област – Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол, Право, Публична администрация;
  3. Минимален професионален опит – 5 години професионален опит в областта на финансовия контрол и одит в публичния сектор.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.

Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност (за завършилите специалност Право).
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  7. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1350 лв.

14.07.2016

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността  „Юрисконсулт" в Звено „Правно обслужване“, Дирекция „Администрация" в Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър".
  2. Професионална област – право
  3. Минимален професионален опит – 2 години професионален опит,
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит в произвеждане на избори и/или референдуми;

Опит в провеждане на процедури по ЗОП;

Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет;

Добро владеене на чужд език.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Правно обслужване на Централната избирателна комисия за изпълнение на правомощията й, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й.

Прилагане на законодателството във връзка с осъществяване на дейността на Централната избирателна комисия- ИК, ЗПУГДВМС, ЗОП, ЗЗЛД, ЗДОИ, ЗАНН, КТ, ЗЗД и други актове.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценява познаването на законодателството в областта на дейност на ЦИК, на административно-наказателното производство, обществените поръчки, договорите по ЗЗД, трудовото законодателство и др.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност.
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  7. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 3 щатни бройки.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1500 лв.

07.09.2015

ОБЯВА

На основание чл. 57, ал. 1, т. 33 и 34 във връзка с § 3 от ДР на Изборния кодекс и чл. 21 - 23 от Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление Централната избирателна комисия обявява конкурс за определяне на изпълнител, на когото да бъде възложена компютърната обработка на данните в ОИК и в ЦИК от гласуването и издаването на Бюлетини на ЦИК с технически носители за резултатите от изборите за общински съветници и за кметове и от националния референдум на 25 октомври 2015 г.

Заданието и приложенията към него за участие в конкурса се получават от кандидатите от 8 септември 2015 г. до 10 септември 2015 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. от канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен, стая 23.

Офертите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 11 септември 2015 г. до 15 септември 2015 г. включително от 10,00 до 16,00 ч. в канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър I" № 1, етаж междинен, стая 70. Телефон за контакт на ЦИК: 02/939-37-19.

Отварянето на офертите ще се осъществи на 15 септември 2015 г. от 16,05 ч. в ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

Календар

Решения

  • № 5176-НР/НС / 20.03.2019

    относно: искане за отваряне на помещения в Общинска администрация – гр. Пордим, в които се съхраняват изборни книжа и материали от националния референдум на 6 ноември 2016 г. и от изборите за народни представители на 26 март 2017 г.

  • № 5175-НС / 20.03.2019

    относно: искане за отваряне на запечатанo помещение в административната сграда на община Монтана, област Монтана, в което се съхраняват изборни книжа и материали от произведените избори за народни представители през 2017 г.

  • № 5174 / 19.03.2019

    относно: искане за отваряне на запечатанo помещение в административната сграда на община Якимово, област Монтана, в което се съхраняват изборни книжа и материали от националните референдуми през 2013 г., 2015 г. и 2016 г., от произведените избори за членове на Европейския парламент от Република България през 2014 г., от изборите за общински съветници и кметове през 2015 г., от изборите за президент и вицепрезидент на републиката през 2016 г. и изборите за народни представители през 2017 г.

  • всички решения