Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър“ по специалността „Информатика и информационни технологии“ или нейните разновидности: Компютърни науки; Информатика и компютърни науки; Компютърни системи и технологии; Софтуерно инженерство; Информационни технологии; Комуникационна техника и технологии; Компютърни технологии;
  2. Професионална област – технически науки, информационни технологии, приложна математика.
  3. Минимален професионален опит – 2 години.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Владеене на чужд език – английски.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  6. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1200 лв.

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността  „Финансов контрольор"  в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър“,
  2. Професионална област – Икономика, Финанси, Счетоводство и контрол, Право, Публична администрация;
  3. Минимален професионален опит – 5 години професионален опит в областта на финансовия контрол и одит в публичния сектор.
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.

Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност (за завършилите специалност Право).
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  7. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1350 лв.

Обява

ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713

ОБЯВА

Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността  „Юрисконсулт" в Звено „Правно обслужване“, Дирекция „Администрация" в Централната избирателна комисия (ЦИК).

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Образование – висше; минимална образователна степен „магистър".
  2. Професионална област – право
  3. Минимален професионален опит – 2 години професионален опит,
  4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
  5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

ІІ. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност.

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит в произвеждане на избори и/или референдуми;

Опит в провеждане на процедури по ЗОП;

Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет;

Добро владеене на чужд език.

ІV. Кратко описание на длъжността:

Правно обслужване на Централната избирателна комисия за изпълнение на правомощията й, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й.

Прилагане на законодателството във връзка с осъществяване на дейността на Централната избирателна комисия- ИК, ЗПУГДВМС, ЗОП, ЗЗЛД, ЗДОИ, ЗАНН, КТ, ЗЗД и други актове.

V. Правоотношение: трудово.

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. Решаване на тест.

С теста се оценява познаването на законодателството в областта на дейност на ЦИК, на административно-наказателното производство, обществените поръчки, договорите по ЗЗД, трудовото законодателство и др.

  1. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

VІІ. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
  2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
  4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност.
  5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
  7. Автобиография.

VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 3 щатни бройки.

ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1500 лв.

ОБЯВА

На основание чл. 57, ал. 1, т. 33 и 34 във връзка с § 3 от ДР на Изборния кодекс и чл. 21 - 23 от Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление Централната избирателна комисия обявява конкурс за определяне на изпълнител, на когото да бъде възложена компютърната обработка на данните в ОИК и в ЦИК от гласуването и издаването на Бюлетини на ЦИК с технически носители за резултатите от изборите за общински съветници и за кметове и от националния референдум на 25 октомври 2015 г.

Заданието и приложенията към него за участие в конкурса се получават от кандидатите от 8 септември 2015 г. до 10 септември 2015 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. от канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен, стая 23.

Офертите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 11 септември 2015 г. до 15 септември 2015 г. включително от 10,00 до 16,00 ч. в канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър I" № 1, етаж междинен, стая 70. Телефон за контакт на ЦИК: 02/939-37-19.

Отварянето на офертите ще се осъществи на 15 септември 2015 г. от 16,05 ч. в ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

СЪОБЩЕНИЕ

Централната избирателна комисия информира, че крайният срок за подаване на документи за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността „Финансов контрольор и човешки ресурси" в Дирекция „Администрация" е 17,30 ч. на 3 февруари 2015 г. (вторник).

СЪОБЩЕНИЕ

Централната избирателна комисия уведомява, че комисията, определена с протоколно решение от 28.01.2015 г., взе решение да допусне до участие в следващия етап на процедурата за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител" в дирекция „Администрация" всички кандидати, подали документи за участие, изброени по реда на постъпване на заявленията им:

Маргарита Кръстева Капчина

Силвия Любенова Грозданова

Ганка Миткова Герасимова

Красимира Кирилова Царева

Следващият етап от процедурата за подбор - решаване на тест и на казус ще се проведе на 3 февруари 2015 г. (вторник) от 14.00 ч. в сградата на Централната избирателна комисия: гр. София, пл. „Княз Александър Първи" № 1, етаж мецанин.

Кандидатите следва да се явят в сградата на ЦИК в 13.30 ч. за получаване на пропуски.

Протокол от 29.01.2015 г. на комисията за подбор за заемане на длъжността "Главен счетоводител" в дирекция Администрация на Централната избирателна комисия

ОБЯВЛЕНИЕ

Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. 02 939 37 77,

 

Обявява:

 

Процедура за подбор за заемане длъжността „Финансов контрольор и човешки ресурси" в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование - висше, минимална образователна степен „магистър".

2. Професионална област - икономика, право.

3. Минимален професионален опит - 3 години в областта на финансовия контрол и в управлението на човешките ресурси.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

 

ІІ. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност.

 

ІІІ. Допълнителни изисквания:

Придобита квалификация „финансов контрол" и/или придобита специалност "икономика", свързана с управлението на човешките ресурси, и опит в управлението на екипи е предимство.

 

ІV. Кратко описание на длъжността:

Дейности, свързани с подпомагане управлението на финансовите ресурси по законосъобразен, икономичен, ефикасен и ефективен начин и прилагането на нормативните актове, регламентиращи финансовите взаимоотношения на ЦИК при разходването на републиканския бюджет и план - сметките за изборите. Осъществяване контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за добро финансово управление и прозрачност.

Участие в разработването на политики и вътрешни актове, свързани с финансовото управление и контрол.

Контролни функции за осигуряване на съответствие на дейностите в администрацията на ЦИК с разработените и въведени вътрешни процедури, инструкции и правила и приложимите нормативни документи.

Организиране и изпълнение на дейности, свързани с подпомагане управлението на човешките ресурси и прилагането на нормативните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд.

 

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.

2. Решаване практическа задача.

С практическата задача се оценява аналитичната компетентност в сферата на финансовия контрол и знанията и уменията за проследяване и анализиране на ефективността в осъществяването на административните процеси, както и аналитичната компетентност в сферата на трудовото и осигурителното законодателство и знанията и уменията във връзка с управление на екипи.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

 

VІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

 

І. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

 

VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777, в срока по раздел VІІ. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа.

 

ІХ. Срокът за провеждане на практическата задача и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ крайния срок на подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на комисията.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

 

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

 

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът - 1 щ. бр.

ХІІІ. Размер на началното трудово възнаграждение - 1500 лв.

Обявление

Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. 02 939 37 77,

 

Обявява:

 

Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител" в дирекция „Администрация" в Централната избирателна комисия (ЦИК).

 

І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование - висше; минимална образователна степен „магистър".

2. Професионална област - икономика, финанси, счетоводство и контрол.

3. Минимален професионален опит - 10 години професионален опит, от които не по-малко от 5 години на длъжност „главен счетоводител" или на ръководна длъжност в професионалната област.

4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.

5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.

 

ІІ. Специфични изисквания:

Компютърна грамотност и работа със счетоводни програми.

 

ІІІ. Допълнителни изисквания:

Опит в бюджетни организации - първостепенни разпоредители с бюджет, е предимство.

 

ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешнофинансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на счетоводните отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.

V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:

1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.

2. Решаване на тест и на казус. Въпросите на теста са затворени.

С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.

3. Интервю.

С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.

 

VІ. Необходими документи:

1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.

2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.

4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

6. Автобиография.

 

VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

 

VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

 

ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ крайния срок на подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на комисията.

Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

 

ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

 

ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът - 1 щ. бр.

 

ХІІІ. Размер на началното трудово възнаграждение - 1700 лв.

ОБЯВЛЕНИЕ

Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание протоколно решение от 22.07.2014 г. на ЦИК

Обявява:

І. Набиране на документи за възлагане извършване на машинописна дейност в ЦИК.

ІІ. Кандидатите, физически лица, могат да подадат заявление в свободен текст до Председателя на Централната избирателна комисия, автобиография, документ за завършено образование и други съотносими документи по преценка на лицето.

ІІІ. Срокът за подаване на документите е до 30 юли 2014 г. включително.

ІV. Документите се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 от 9.00 часа до 17.30.

V. С кандидатите ще се проведе практически изпит, за мястото, датата и часа на който ще бъдат уведомени допълнително.

VІ.Размерът на възнаграждението се определя с решение на Централната избирателна комисия.

ОБЯВА

На основание чл. 57, ал. 1, т. 33 и т. 34 от Изборния кодекс, във връзка с § 3 от Допълнителните разпоредби на Изборния кодекс, Централната избирателна комисия обявява конкурс за определяне на изпълнител, на когото да бъде възложена компютърната обработка на данните в РИК и ЦИК от гласуването и издаването на бюлетин на ЦИК с технически носител за резултатите от изборите за членове на Европейския парламент от Република България на 25 май 2014 г, включително от машинното гласуване.

Заданието и приложенията към него за участие в конкурса се получават от кандидатите от 07 до 10 април 2014 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. от канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен, кабинет 70.
Офертите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09 до 11 април 2014 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. в канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър I" № 1, етаж междинен, стая 70. Телефон за контакт на ЦИК: 02/939-37-77.

Отварянето на офертите ще се осъществи на 11 април 2014 г. от 17.05 часа в ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.

ОБЯВЛЕНИЕ

Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 03 - К от 15.01.2014 г. на председателя и секретаря на ЦИК

Обявява:

І. Обявявам конкурс за една длъжност „старши счетоводител" в администрацията на ЦИК.

ІІ. Изисквания за заемане на длъжностите:

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:

1.1. минимална образователна степен - бакалавър;

1.2. професионален опит - 2 години или ІV мл. ранг.

2. Допълнителни изисквания:

2.1. специалност - счетоводство, икономика, финанси;

2.2. опит в административни структури и работа със счетоводна програма е предимство.

ІІІ. Начин на провеждане на конкурса - решаване на тест и интервю.

ІV. Необходими документи:

1. заявление по образец;

2. декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;

3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност;

4. копия от документи за придобита допълнителна квалификация;

5.копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.

V. Срокът за подаване на документите е 14-дневен и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

VІ. Документите за участие в конкурса се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 14-ия ден след публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на конкурсната длъжност. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,00 часа.

VІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на ЦИК.

VІІІ. Кратко описание на длъжността: Анализиране и обобщаване на информация, свързана със счетоводното отчитане и касово изпълнение на бюджета на ЦИК. Участие в работни групи и комисии, свързани с дейността на администрацията на ЦИК.

ІХ. Размерът на основната месечна заплата за длъжността е 1250 лв.

ОБЯВЛЕНИЕ

Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1,

Обявява:

Процедура - За назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител на длъжността „старши счетоводител" в администрацията на Централната избирателна комисия. Процедурата е приложима само за държавни служители, чийто срок за изпитване е изтекъл и отговарят на минималните и допълнителни изисквания посочени по - долу.

Изисквания за заемане на длъжността

  • образование: висше, образователно-квалификационна степен: „бакалавър", области - счетоводство, финанси, икономика;
  • професионален опит: 5 години в областта на счетоводството, компютърна грамотност - MS Office, Internet, е-mail; познаване и опит в работата със счетоводна програма.

Основните задължения за длъжността са:

Организира осчетоводяването на първичните счетоводни документи и оформя ведомостите за заплати. Подписва всички документи от финансов и имуществен характер, баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводни записвания в отсъствието на главния счетоводител. Изготвя счетоводните месечни и тримесечни отчети на администрацията на Централната избирателна комисия. Изпълнява функциите на касиер. Други функции, съгласно длъжностна характеристика.

Размер на основна заплата за длъжността: до 1250 лв.

Изборът ще се извърши по документи и събеседване.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление за кандидатстване - свободен текст;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо.

Информация за обявените процедури, както и информация за провеждане на събеседването ще се получава на посочените от кандидата e-mail адрес и телефон за връзка. Документите за кандидатстване се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 31.12.2013 г. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,00 часа.

Провеждане на конкурс за главен юрисконсулт в администрацията на Централната избирателна комисия

Провеждане на конкурс за главен юрисконсулт в администрацията на Централната избирателна комисия

Провеждане на конкурс за главен експерт в администрацията на Централната избирателна комисия

конкурс за длъжността „Главен юрисконсулт“ на администрацията на ЦИК

Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № K-20 от 17 септември 2013 г. на председателя и секретаря на ЦИК

 

Обявява:

 

І. Обявявам конкурс за една длъжност „Главен юрисконсулт" на администрацията на ЦИК.

ІІ. Изисквания за заемане на длъжностите:

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:

1.1. минимална образователна степен - магистър;

1.2. професионален опит - 4 години или ІІІ мл. ранг.

2. Допълнителни изисквания:

2.1. специалност - право;

2.2. опит в административни структури.

ІІІ. Начин на провеждане на конкурса - решаване на тест и интервю.

ІV. Необходими документи:

1. заявление по образец;

2. декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;

3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност;

4. копия от документи за придобита допълнителна квалификация;

5. копия от документи за придобит ранг

V. Срокът за подаване на документите е 10-дневен и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

VІ. Документите за участие в конкурса се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 10-ия ден след публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на конкурсната длъжност. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

VІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на ЦИК.

VІІІ. Кратко описание на длъжността: Подпомагане при организиране и произвеждане на избори за държавни и местни органи на власт и за членове на Европейския парламент, избори за президент и вицепрезидент на републиката и референдуми.

Участие в процедури по обществени поръчки, изготвяне на проекти на заповеди, на становища, кореспонденция и др.

Участие в процесуално представителство, систематизиране на съдебната практика.

ІХ. Размерът на основната месечна заплата за длъжността е съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация до 1700 лв.

 

Календар

Решения

  • № 3172-ЕП/НС / 25.04.2024

    относно: заличаване регистрацията на партия „АТАКА“ за участие в изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.

  • № 3171-ЕП/НС / 25.04.2024

    относно: поправка на техническа грешка в Решение № 3113-ЕП/НС от 19 април 2024 г. на ЦИК относно назначаване на Районна избирателна комисия в Двадесет и втори изборен район –Смолянски, за изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.

  • № 3170-ЕП/НС / 25.04.2024

    относно: регистрация на партия „БЪЛГАРСКИ СЪЮЗ ЗА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ“ за участие в изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.

  • всички решения