ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І“ № 1, тел. – 02 939 3713
ОБЯВА
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане длъжността Експерт „Информационни и комуникационни технологии“ в Звено „Административно обслужване“, Дирекция „Администрация“ на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Задълбочени познания и практически опит в информационните системи, бази данни и клиентски приложения.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Владеене на чужд език – английски.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейности по въвеждане и поддържане на информационните и периферните системи в Централната избирателна комисия; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
С теста се оценяват познанията в областта на информационната и комуникационна техника и приложен софтуер.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1200 лв.
ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713
ОБЯВА
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността „Финансов контрольор" в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Отлично познаване на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за счетоводството, Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост, Закона за Сметната палата, Закона за бюджета за съответната година, Закона за задълженията и договорите, Правилника за организацията на дейността на Централната избирателна комисия.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Компютърна компетентност –WORD, EXCEL и други специализирани програмни продукти.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.
Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Централната избирателна комисия.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
С теста се оценяват познанията в областта на финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с това дейности и нормативни актове.
С интервюто се оценяват познанията в областта на специфичното законодателство, както и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 1 щатна бройка.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1350 лв.
ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ
с адрес: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. – 02 939 3713
ОБЯВА
Централната избирателна комисия обявява конкурс за заемане на длъжността „Юрисконсулт" в Звено „Правно обслужване“, Дирекция „Администрация" в Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
ІІ. Специфични изисквания:
Компютърна грамотност.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Опит в произвеждане на избори и/или референдуми;
Опит в провеждане на процедури по ЗОП;
Опит в бюджетни организации – първостепенни разпоредители с бюджет;
Добро владеене на чужд език.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Правно обслужване на Централната избирателна комисия за изпълнение на правомощията й, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й.
Прилагане на законодателството във връзка с осъществяване на дейността на Централната избирателна комисия- ИК, ЗПУГДВМС, ЗОП, ЗЗЛД, ЗДОИ, ЗАНН, КТ, ЗЗД и други актове.
V. Правоотношение: трудово.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
С теста се оценява познаването на законодателството в областта на дейност на ЦИК, на административно-наказателното производство, обществените поръчки, договорите по ЗЗД, трудовото законодателство и др.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІІ. Необходими документи:
VІІІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
ІX. Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VII. При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
Х. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.
ХІ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на конкурса, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІІ. Брой работни места, за които е обявен конкурса - 3 щатни бройки.
ХІV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1500 лв.
Заданието и приложенията към него за участие в конкурса се получават от кандидатите от 8 септември 2015 г. до 10 септември 2015 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. от канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен, стая 23.
Офертите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 11 септември 2015 г. до 15 септември 2015 г. включително от 10,00 до 16,00 ч. в канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър I" № 1, етаж междинен, стая 70. Телефон за контакт на ЦИК: 02/939-37-19.
Отварянето на офертите ще се осъществи на 15 септември 2015 г. от 16,05 ч. в ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Централната избирателна комисия информира, че крайният срок за подаване на документи за участие в процедурата за подбор за заемане на длъжността „Финансов контрольор и човешки ресурси" в Дирекция „Администрация" е 17,30 ч. на 3 февруари 2015 г. (вторник).
Централната избирателна комисия уведомява, че комисията, определена с протоколно решение от 28.01.2015 г., взе решение да допусне до участие в следващия етап на процедурата за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител" в дирекция „Администрация" всички кандидати, подали документи за участие, изброени по реда на постъпване на заявленията им:
Маргарита Кръстева Капчина
Силвия Любенова Грозданова
Ганка Миткова Герасимова
Красимира Кирилова Царева
Следващият етап от процедурата за подбор - решаване на тест и на казус ще се проведе на 3 февруари 2015 г. (вторник) от 14.00 ч. в сградата на Централната избирателна комисия: гр. София, пл. „Княз Александър Първи" № 1, етаж мецанин.
Кандидатите следва да се явят в сградата на ЦИК в 13.30 ч. за получаване на пропуски.
Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. 02 939 37 77,
Обявява:
Процедура за подбор за заемане длъжността „Финансов контрольор и човешки ресурси" в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование - висше, минимална образователна степен „магистър".
2. Професионална област - икономика, право.
3. Минимален професионален опит - 3 години в областта на финансовия контрол и в управлението на човешките ресурси.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Компютърна грамотност.
ІІІ. Допълнителни изисквания:
Придобита квалификация „финансов контрол" и/или придобита специалност "икономика", свързана с управлението на човешките ресурси, и опит в управлението на екипи е предимство.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Дейности, свързани с подпомагане управлението на финансовите ресурси по законосъобразен, икономичен, ефикасен и ефективен начин и прилагането на нормативните актове, регламентиращи финансовите взаимоотношения на ЦИК при разходването на републиканския бюджет и план - сметките за изборите. Осъществяване контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за добро финансово управление и прозрачност.
Участие в разработването на политики и вътрешни актове, свързани с финансовото управление и контрол.
Контролни функции за осигуряване на съответствие на дейностите в администрацията на ЦИК с разработените и въведени вътрешни процедури, инструкции и правила и приложимите нормативни документи.
Организиране и изпълнение на дейности, свързани с подпомагане управлението на човешките ресурси и прилагането на нормативните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.
2. Решаване практическа задача.
С практическата задача се оценява аналитичната компетентност в сферата на финансовия контрол и знанията и уменията за проследяване и анализиране на ефективността в осъществяването на административните процеси, както и аналитичната компетентност в сферата на трудовото и осигурителното законодателство и знанията и уменията във връзка с управление на екипи.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777, в срока по раздел VІІ. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа.
ІХ. Срокът за провеждане на практическата задача и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ крайния срок на подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на комисията.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът - 1 щ. бр.
ХІІІ. Размер на началното трудово възнаграждение - 1500 лв.
Централната избирателна комисия, със седалище и адрес на управление: гр. София 1169, пл. „Княз Александър І" № 1, тел. 02 939 37 77,
Обявява:
Процедура за подбор за заемане длъжността „Главен счетоводител" в дирекция „Администрация" в Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование - висше; минимална образователна степен „магистър".
2. Професионална област - икономика, финанси, счетоводство и контрол.
3. Минимален професионален опит - 10 години професионален опит, от които не по-малко от 5 години на длъжност „главен счетоводител" или на ръководна длъжност в професионалната област.
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
5. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
ІІ. Специфични изисквания:
Компютърна грамотност и работа със счетоводни програми.
ІІІ. Допълнителни изисквания:
Опит в бюджетни организации - първостепенни разпоредители с бюджет, е предимство.
ІV. Кратко описание на длъжността: Организиране и изпълнение на финансовата дейност, вътрешнофинансов контрол и счетоводна отчетност в Централната избирателна комисия в съответствие с разпоредбите на закона за изпълнение на правомощията на ЦИК, уредени в Изборния кодекс, Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление и други нормативни актове, свързани с дейността й. Изготвяне на счетоводните отчети на Централната избирателна комисия и поставяне на втори подпис в качеството на главен счетоводител.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи. Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в последващи етапи на процедурата.
2. Решаване на тест и на казус. Въпросите на теста са затворени.
С теста се оценяват познаването за законодателството в сферата на бюджета, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др. С казуса се оценява и аналитичната компетентност във финансовата сфера.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 и 5 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.
VІІІ. Документите за участие в процедурата за подбор се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1, вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777, в срока по раздел VII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
ІХ. Срокът за провеждане на теста и интервюто е 7-дневен, считано от деня, следващ крайния срок на подаването на документите. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на комисията.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът - 1 щ. бр.
ХІІІ. Размер на началното трудово възнаграждение - 1700 лв.
Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание протоколно решение от 22.07.2014 г. на ЦИК
Обявява:
І. Набиране на документи за възлагане извършване на машинописна дейност в ЦИК.
ІІ. Кандидатите, физически лица, могат да подадат заявление в свободен текст до Председателя на Централната избирателна комисия, автобиография, документ за завършено образование и други съотносими документи по преценка на лицето.
ІІІ. Срокът за подаване на документите е до 30 юли 2014 г. включително.
ІV. Документите се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 от 9.00 часа до 17.30.
V. С кандидатите ще се проведе практически изпит, за мястото, датата и часа на който ще бъдат уведомени допълнително.
VІ.Размерът на възнаграждението се определя с решение на Централната избирателна комисия.
На основание чл. 57, ал. 1, т. 33 и т. 34 от Изборния кодекс, във връзка с § 3 от Допълнителните разпоредби на Изборния кодекс, Централната избирателна комисия обявява конкурс за определяне на изпълнител, на когото да бъде възложена компютърната обработка на данните в РИК и ЦИК от гласуването и издаването на бюлетин на ЦИК с технически носител за резултатите от изборите за членове на Европейския парламент от Република България на 25 май 2014 г, включително от машинното гласуване.
Заданието и приложенията към него за участие в конкурса се получават от кандидатите от 07 до 10 април 2014 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. от канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен, кабинет 70.
Офертите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 09 до 11 април 2014 г. включително, от 10,00 до 17,00 ч. в канцеларията на ЦИК, пл. „Княз Александър I" № 1, етаж междинен, стая 70. Телефон за контакт на ЦИК: 02/939-37-77.
Отварянето на офертите ще се осъществи на 11 април 2014 г. от 17.05 часа в ЦИК, пл. „Княз Александър І" № 1, етаж междинен.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.
Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 03 - К от 15.01.2014 г. на председателя и секретаря на ЦИК
Обявява:
І. Обявявам конкурс за една длъжност „старши счетоводител" в администрацията на ЦИК.
ІІ. Изисквания за заемане на длъжностите:
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1.1. минимална образователна степен - бакалавър;
1.2. професионален опит - 2 години или ІV мл. ранг.
2. Допълнителни изисквания:
2.1. специалност - счетоводство, икономика, финанси;
2.2. опит в административни структури и работа със счетоводна програма е предимство.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса - решаване на тест и интервю.
ІV. Необходими документи:
1. заявление по образец;
2. декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност;
4. копия от документи за придобита допълнителна квалификация;
5.копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.
V. Срокът за подаване на документите е 14-дневен и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
VІ. Документите за участие в конкурса се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 14-ия ден след публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на конкурсната длъжност. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,00 часа.
VІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на ЦИК.
VІІІ. Кратко описание на длъжността: Анализиране и обобщаване на информация, свързана със счетоводното отчитане и касово изпълнение на бюджета на ЦИК. Участие в работни групи и комисии, свързани с дейността на администрацията на ЦИК.
ІХ. Размерът на основната месечна заплата за длъжността е 1250 лв.
Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1,
Обявява:
Процедура - За назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител на длъжността „старши счетоводител" в администрацията на Централната избирателна комисия. Процедурата е приложима само за държавни служители, чийто срок за изпитване е изтекъл и отговарят на минималните и допълнителни изисквания посочени по - долу.
Изисквания за заемане на длъжността
Основните задължения за длъжността са:
Организира осчетоводяването на първичните счетоводни документи и оформя ведомостите за заплати. Подписва всички документи от финансов и имуществен характер, баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводни записвания в отсъствието на главния счетоводител. Изготвя счетоводните месечни и тримесечни отчети на администрацията на Централната избирателна комисия. Изпълнява функциите на касиер. Други функции, съгласно длъжностна характеристика.
Размер на основна заплата за длъжността: до 1250 лв.
Изборът ще се извърши по документи и събеседване.
Необходими документи за кандидатстване:
Информация за обявените процедури, както и информация за провеждане на събеседването ще се получава на посочените от кандидата e-mail адрес и телефон за връзка. Документите за кандидатстване се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 31.12.2013 г. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,00 часа.
Централна избирателна комисия - гр. София, пл. „Княз Александър І" № 1, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № K-20 от 17 септември 2013 г. на председателя и секретаря на ЦИК
Обявява:
І. Обявявам конкурс за една длъжност „Главен юрисконсулт" на администрацията на ЦИК.
ІІ. Изисквания за заемане на длъжностите:
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1.1. минимална образователна степен - магистър;
1.2. професионален опит - 4 години или ІІІ мл. ранг.
2. Допълнителни изисквания:
2.1. специалност - право;
2.2. опит в административни структури.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса - решаване на тест и интервю.
ІV. Необходими документи:
1. заявление по образец;
2. декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност;
4. копия от документи за придобита допълнителна квалификация;
5. копия от документи за придобит ранг
V. Срокът за подаване на документите е 10-дневен и започва да тече от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
VІ. Документите за участие в конкурса се приемат всеки работен ден в сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І" № 1 - вход от страната на бул. „Дондуков", на вътр. тел. 3777 до 10-ия ден след публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на конкурсната длъжност. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.
VІІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на ЦИК.
VІІІ. Кратко описание на длъжността: Подпомагане при организиране и произвеждане на избори за държавни и местни органи на власт и за членове на Европейския парламент, избори за президент и вицепрезидент на републиката и референдуми.
Участие в процедури по обществени поръчки, изготвяне на проекти на заповеди, на становища, кореспонденция и др.
Участие в процесуално представителство, систематизиране на съдебната практика.
ІХ. Размерът на основната месечна заплата за длъжността е съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация до 1700 лв.
относно: заличаване регистрацията на партия „АТАКА“ за участие в изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.
относно: поправка на техническа грешка в Решение № 3113-ЕП/НС от 19 април 2024 г. на ЦИК относно назначаване на Районна избирателна комисия в Двадесет и втори изборен район –Смолянски, за изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.
относно: регистрация на партия „БЪЛГАРСКИ СЪЮЗ ЗА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ“ за участие в изборите за членове на Европейския парламент от Република България и за народни представители на 9 юни 2024 г.